Thursday 26 October 2017

Forex Vekst Bot Ea


Ansvarsfraskrivelse og Risiko Advarsel Vennligst les. Risiko Advarsel Handel utenlandsk valuta på margen har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så godt som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikoen for appetitten. Muligheten for at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Ansvarsfraskrivelse All informasjon som er lagt ut på denne nettsiden er vår mening og våre besøkende, og kan ikke gjenspeile sannheten. Vennligst bruk din eie god dømmekraft og søk råd fra en kvalifisert konsulent, før du tror og godtar all informasjon som er lagt ut på denne nettsiden. Vi forbeholder oss også rett for å fjerne, redigere, flytte eller lukke et innlegg av en eller annen grunn. Annonser Advarsel Annonseforbindelser vises over hele nettstedet Enkelte sider på nettstedet kan inneholde tilknyttede lenker for produkter Disse annonsene og koblingene gjenspeiler ikke oppfatning, godkjenning eller sammenlikning av denne nettsiden eller tilknyttede partier FPAs vurderinger er aldri påvirket av annonsering. Noen annonser kan inneholde potensielt misvisende og eller ubalanserte krav og opplysninger som kan mislykkes i å avsløre farer og andre viktige hensyn som er involvert i spekulativ handel. Spammere blir advart Hvis du spammer FPA s forum eller vurderinger forbeholder vi oss retten til å redigere innlegget ditt på noen måte, vi liker å gjøre narr av deg. Ved å spammere oss, godtar du eventuelle endringer vi gjør, og tar ingen juridiske eller andre tiltak mot FPA eller dets medarbeidere for alt vi gjør til eller med din spam. har reklame - og tilknyttede relasjoner til noen av selskapene som er nevnt på dette nettstedet, og kan kompenseres dersom leserne følger koblinger og melde seg på. Vi er forpliktet til rettferdig håndtering av vurderinger og innlegg uansett slike forhold. Copyright Alle rettigheter forbeholdt. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA og FPA Shield-logoen er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. Forex Peace Army er avhengig av bannerannonsering for å holde den GRATIS for alle. Du kan også hjelpe - vennligst vurder å deaktivere AdBlocker mens du surfer vårt nettsted Takk fra våre handelsfolk. Foreks Germany. Expert Advisors - Forex Growth Bot. Forex Growth Bot er en Trendfolger, der er grunnlagt av Volatilit, håndterer Nach einem Fehlsignal wird der jeweilige Handelskursen har skjedd, den interne hevede Stop Loss Limit ist von der jeweiligen Foreløpig ikke tilgjengelig og liggende ca 30 Pips Sollte sich der Trend beste tigen ble til 5 ordre Orders in der gleich og Richtung er ffnet - her er det et overskudd i inntektsrammen for volatilitet. Den Trefferquote von Forex Growth Bot er en ledig 40, var jedoch som er bedre Risikovilje-Ratio von 1 2 durch die H der der Gewinne mehr Som et resultat av det er det vanskelig å finne ut hva som skjer, men det er viktig å se på hvor langt det er, og hvor ekspertrådgiveren er en ekspertrådgiver. Det er en glisjere som gjør det vanskelig å montere. Det er ikke bare en ny versjon av standardversjonen. von Forex Growth Bot målsetting, dersom du er interessert i Eingabeparameteren er et modifiseringsprogram. Pengestyring gjør det mulig for alle investorer i alle versjoner av Forex Growth Bot, med andre som dem som er interessert i W hrungspaar arbeiten. alle Sessioner 00 00 - 24 00 GMT. USD 129, - Zahlung ber Clickbank. R ckgaberecht. Der Entwickler von Forex Growth Bot var 60 år gammel, og ble drevet av Erstattung des Kaufpreise s erfolgt ber Clickbank. Die Lizenz ist fr einen Live oder Demo Account gtig Den Aktivierung er følger med et verktøy, der kan dukke opp med å aktivere kontoen din på den Anwender selbst gewechselt werden. Das 16seitige Handbuch erl utert rett ausf hrlich die Installation und Einrichtung von Forex Growth Bot og Gibt einen kurzen berblick ber wesentlichen Eingabeparameter und deren Auswirkungen Auf die Handelsstrategie selbst wird nicht eingegangen. Es besteht nach wie vor Problem, da Expert Advisor nach einem Neustart der MetaTrader 4 Installering zuvor noch offen Trades nicht Mehr kontrollieren kann diese m ssen dann manuell schlossen werden An einer L sung wird weiterhin gearbeitet. Live Performance. Nachfolgend ein Alpari UK Live-konto, med dem Forex Growth Bot se dem 24 01 2011 l uft F r diesen Live Test wird der seit mehreren Du er ikke enig med deg. Konto av Forex Hippo verwendet - relevant er det som du har sett Anfang 201 1 zu beobachtende Performance Der 2 Chart er en av Live Account of Entwicklers. Nachfolgend ist ein Backtesting von Forex Growth Bot fra den 2009 og 2011 dargestellt. Forex Growth Bot. Want create site Finn gratis WordPress Temaer og plugins. Denne artikkelen er foreldet og nei lenger vedlikeholdt Mange av dere vil ha hørt om denne EA allerede jeg har blitt bedt om å gjennomgå det mange ganger og ta en titt på hjemmesiden sin og statistikk har sikkert fått min oppmerksomhet Så jeg har sendt forfatteren og straks mottatt et svar med en anmeldelseskopi vedlagt, men jeg skammer meg for å si at det å skrive denne artikkelen har vært på min TODO-liste i over 10 dager nå. Men nok om det, la oss få på saken en trend EA per definisjon, tar Forex Growth Bot det kommersielle uttrykket dine tap kort, la fortjenesten gå veldig alvorlig Siden det bare går på EURUSD M15, og det er ikke det jeg vil kalle en funksjonsrik programvare, vil denne anmeldelsen sannsynligvis ende opp litt kortere enn mine andre vurderinger. Det er ingen beskrivelse strategien, slik at dette bare gjetningsprosjektet er basert på en volatilitetsindikator som kjører med to forskjellige perioder når volatiliteten endrer seg, anses en trend å ha startet, og EA vil åpne en posisjon Herfra ligger all mojo i posisjon ledelsen dersom markedet går imot det, blir stillingen omgående lukket med et gjennomsnittlig tap på 30 pips, og EA vil vente på at andre fisk skal steke. Hvis imidlertid markedet beveger seg i riktig retning, begynner den å legge til den eksisterende posisjonen til det når opptil 5 ganger den opprinnelige størrelsen. Sikkert, noen ganger vil markedet gå tilbake og stillingene vil ikke alltid løpe deres kurs, men når de flyter, gjør de det bra. I løpet av en slik kurv med stillinger vil EA Noen ganger lukker noen av dem og åpner andre og ærlig talt har jeg ingen anelse om hvordan denne mekanismen fungerer. Forex Growth Bot er litt av en svart boks, men det fungerer ganske bra både i backtesting og i fremover testing og det er nok for meg. Over Alt er vinningsforholdet bare om lag 40, men dette kompenseres mer enn det faktum at gjennomsnittlig profitthandel er mer enn dobbelt så stor som gjennomsnittlig tapshandel. Det er selve definisjonen av en trend-følgende robot, og jeg har sett for noe som dette for omtrent to år uten mye suksess til nå. Nettstedet sier at mellom 3 og 10 handler er åpne per uke, men min analyse synes å foreslå et gjennomsnitt på mer enn 1 5 handler per dag. Det vil selvfølgelig være perioder på flere dager uten handel, samt dager med 5-6 bransjer, men handler i gjennomsnitt mer enn en gang per dag. Selv om forfatteren sier at dette ikke er hyppig handel, ber jeg om å variere minst i forhold til andre EAer jeg Jeg har sett på det siste, dette er en dusj av handler. For lengre tid vil over 80 av handlingene bli stengt innen en dag som gjennomsnittet er rundt 12 timer, men det er ikke uvanlig å se handler som varer 2-3 dager. tilfelle med de fleste trend-EAer er åpningsposisjoner ikke begrenset til enhver handelssession og handler er nettopp åpnet døgnet rundt når signalforholdene er oppfylt. Det er bemerkelsesverdig at boten åpner og lukker posisjoner bare ved starten av hver linje og at den ikke sender et stoploss takeprofit-mål med hver ordre. Sistnevnte kan være en mindre fordel hvis megleren er ute for å få deg, men det kan også være en hindring hvis Internett-tilkoblingen din går ned, eller hvis VPS krasjer. Så langt jeg kan fortelle, overholder Forex Growth Bot ikke-sikring regler, men overholder ikke FIFO-reglene fordi noen av stillingene blir stengt før de åpnet før dem og fortsatt er åpne på tiden. Tid 20 02 2010 burde ha nevnt dette tidligere, men jeg glemte helt. Ekspertrådgiveren har nå en parameter som lar deg aktivere FIFO compliance. Produktets hjemmeside er plassert på Det kaster ikke mye markedsføringsstøv inn i de besøkende øynene, og det har en live forward test komplett med investor-passordet, pluss noen backtests. Det er virkelig ingen t mye til det annet enn at Foroverprøven ble startet med en stor masse størrelse som senere ble redusert, så balansekurven ser ganske merkelig ut. Når det gjelder konfigurasjon, kan det lett kalles lackluster. Det mangler alle klokkene og fløyter som andre EAs bryr deg med All pengestyring i grunnversjonen består av en parameter som lar deg sette masseformatet manuelt. Det er også 3 parametere for å kontrollere volatilitetsinnstillingene, men du bør ikke berøre dem med mindre du vil optimalisere det for en annen par og tidsramme. Avspillingen som forfatteren anbefaler bare å kjøre den på EURUSD M15, men den kan også kjøres på andre par, så vær så snill å eksperimentere. Den eneste slik innsatsen jeg hadde tid til var faktisk en feil, jeg forberedte en EURUSD M5 FXT og kjørte den på den ene ved et uhell som flaks ville ha det, det var lønnsomt med standardinnstillingene selv på den tidsrammen. Hvis du forsøker å optimalisere det på andre par, må du for øvrig bruke den åpne priser bare metode, det vil bare gjøre det bra gitt at EA kun handler og lukker på bar start. Det er også en avansert versjon kjøpt separat som gir deg tilgang til flere innstillinger, for eksempel en interessant Wave Trailing slags en etterfølgende stopp og Flere volatilitetsinnstillinger som manualen beskriver kort uten å gi noen indikasjon på omfanget du bør bruke for dem, eller hva vil de faktisk gjøre når de endres. Det er bemerkelsesverdig at den avanserte versjonen har et reinvestert kapitalalternativ, noe som er en slags avansert pengestyring mye størrelse vil bli økt med 0 1 for hver 4500 fortjeneste. Dette bringer meg til å plassere størrelsen. Som jeg sa, kan du skrive inn antall mange manuelt, og håndboken sier at du skal bruke 0 01 mye for saldoer lavere enn 250 og 0 1 mye for balanser over 2000 Imidlertid er min anbefaling å bruke ikke mer enn 0 1 for hver 5000 i din konto dette oversetter til 0 02 per 1k, kanskje så lav som 0 01 per 1000 balanse, avhengig av din drawdown toleranse, men jeg vil gå mer inn i dette i backtesting delen Overall, pengene ledelsen som legger 0 1 for hver 4500 fortjeneste virker ganske rimelig. Given diagram dekorasjoner som jeg har sett i noen EAs i det siste, ville jeg også forventet for å se en rekke kommentarer på skjermen fra Forex Growth Bot, men overraskende er det helt stille, ikke bare på diagrammet, men i eksperter logger også. Som vanlig kjørte jeg backtesten på en FxPro-terminal. Siden vi snakker om EURUSD , Jeg satte spredningen til 2 0, og selv om det var litt høyt i dag, har jeg forlatt alle de fire parametrene på standardinnstillingene, inkludert standardiseringsstandarden på 0 1, litt lav, men egnet for en startbalanse på 10000. Forex Growth Bot 1999-2011.For en trend EA, er dette bare fantastisk. Jeg løp det i visuell modus for å se på innlegg og utganger, og det er ganske et show hvis du kjøper det, kjøre en visuell backtest selv, bare for å se hvordan det fanger trenden etter hvert som den utvikler seg. Til tross for den vanskelige tiden det hadde i 2002, sin balanse kurve ser veldig bra ut Den gjennomsnittlige gevinsten er rundt 55 pips mens gjennomsnittlig tap er rundt 27 pips, noe som resulterer i et risikobeløp på over 1 2 På samme måte som det kan forventes fra en trend EA, bidrar lønnsomme handler til mindre enn halvparten av summen, 38 for å være presis. Den 24 maksimale nedtellingen kan betraktes som ganske stor, men slike lave nivåer blir bare rammet i 2002, noe som var et ganske dårlig år for Forex Growth Bot før og etter dette året, EA hadde en veldig fin oppførsel, men det er ingen garanti for at det ikke vil være slike gale tidsperioder for det i fremtiden. Det er synlig at masse størrelsen noen ganger dobles, om enn svært sjelden. Ifølge forfatteren skjer dette bare i handel oppsett med høy gevinst sannsynlighet Jeg har ikke sett det bruker mer enn dobbelt så mye som mulig, så det er ingenting vi burde være bekymret for. Til slutt, det som betyr noe, er balansekurven. Vi kan samle fra backtestet at boten vil ha perioder av flathet eller kanskje til og med liten drawdow n, etterfulgt av perioder med store gevinster. Siden EA handler i hundrevis av pips mesteparten av tiden, er det ganske meningsløst å backtest det på tick data, men jeg gjorde det uansett, bare for å holde seg i tråd med mine andre vurderinger jeg også brukt de virkelige spredningsdataene og her er resultatene. Forex Growth Bot 2007-2011 tick-data real spread. It er trygt å si at spredningen ikke er viktig for Forex Growth Bot. Uansett, hvis du har en megler som har en gjennomsnittlig EURUSD spred høyere enn 2 hvis det fortsatt er noen som gjør det, bør du vurdere å finne en annen. Denne backtesten er ikke mye forskjellig fra forrige. Den gjennomsnittlige fortjenesten er nå 70 pips mens gjennomsnittlig tap er 30 pips, noe som resulterer i et risikobeløp på 1 2 3, enda bedre enn i 1999-2011 backtest Prosent av lønnsomme handler økte også nå til en liten bit over 42. Hva er veldig bemerkelsesverdig er nedtellingen verdien som vises i denne backtest er bare 7 76 Men det er ikke mye pek på en maksimal relativ drawdown hvis masse størrelsen er konstant durin G backtesten, så la oss beregne det selv. Den enkleste måten å gjøre det bra, er den eneste jeg kan tenke på, å ta den maksimale nedgangen i kontovaluta som resulterte i testen 1283 i vårt tilfelle og rapportere den til startbalansen , som gir et resultat av 12 83 relativ drawdown ganske akseptabelt, men husk at lotteriet som ble brukt var 0 1 for en startbalanse på 10 k hvis du bruker 0 1 mye for 5 k, dobler inntektspotensialet, men uttrekningspotensialet dobler også med det. Jeg kjørte også 2007-2010 backtest gjennom MT Intelligence offline analysator verktøyet for å få gjennomsnittlig månedlig avkastning for en 0 1 masse størrelse og resultatet var 423 Mens på det, jeg eksporterte også Monte Carlo projeksjon. Forex Growth Bot Monte Carlo projeksjon. Power Source Edition. Så jeg mottok også ekstrapakken fra forfatteren i går denne delen ble lagt til 21.01.2010, omtrent to dager etter anmeldelsen Denne versjonen har en haug med ekstra parametere, hvorav noen kommer til å nevne her. FIFO Dette vil m ake EA-arbeidet med megleren hvis du bruker en amerikansk megler som implementerer denne regelen i klienten godt, de fleste gjør det. ClosedForrigeSessionOrders Vil naturlig lukke ordrene fra en tidligere økt som ellers vil forbli åpen Jeg har hatt et personlig møte med dette problemet som du vil være i stand til å lese nedenfor i fremover test-delen. Wave Trailing komplekse trailing stop system, tilgjengelig bare i Power Edition er det ikke i Advanced og Basic. Re-Invest kapital som forklart ovenfor, legger den til 0 1 mye for hver 4500 fortjeneste igjen bare tilgjengelig i Power Edition. Assign SL TP Aktivering av denne parameteren vil sende en SL TP med hver ordre, men deaktiverer Wave Trailing og Re-Invest capital. BotComment Tillater endring av kommentaren sendt med hver ordre. Det Jeg synes at den mest interessante parameteren er Wave Trailing, så jeg bestemte meg for å aktivere det og kjøre en backtest. Siden jeg allerede hadde 2007-2011-kryssdataene i terminalen, brukte jeg den FXT-filen. For å få en sammenligningsperiode i 2007-2010 backtest av standardversjonen, gjorde jeg ikke aktivere pengestyringsparameteren. Egentlig ble alle parametrene satt til standardverdiene bortsett fra WaveTrailing og her er det som resulterte fra det. Forex Growth Bot 2007-2011 tick data real spread, Wave Trailing aktivert. Den første merkbare tingen er at det gjorde ganske mye mer fortjeneste enn den grunnleggende utgaven. Også balansegrafen har et blikk som ligner en trapp, noe som betyr at noen bransjer gir mye fortjeneste, slik at de sannsynligvis får lov til løp lenger og få mer fortjeneste når Wave Trailing er aktivert. Den relative nedtellingen var imidlertid 20, vesentlig høyere enn den i grunnleggende utgave testen. Totalt ser Wave Trailing ut som et interessant alternativ hvis du er villig til å ta høyere drawdown-risiko. Min live forward test vil fortsatt kjøre den grunnleggende versjonen, men det er for det meste fordi det er den versjonen det ble startet med, og fordi de fleste lesere vil være interessert i å se utviklingen av den partikelen r-utgaven. Uansett mangel på brukervennlige funksjoner, er Forex Growth Bot en virkelig solid trend. EA. Det bør bare være i porteføljen din hvis du kan mage perioder med balanse kurve flathet som noen ganger strekker seg i flere måneder, og hvis du også kan akseptere det faktum at det kommer til å være lønnsomt, selv om en litt større del av handelen kommer til å bli lukket negativt, kan jeg si at det er en EA for kjenneren, i motsetning til den ganske lave prisen på 129. På den tiden anmeldelse ble skrevet, EA pleide å tillate ubegrensede kontoer, men i dag er grunnlisensen begrenset til en enkelt konto. Som nevnt tidligere, er det også en avansert versjon tilgjengelig for 89, åpning av flere konfigurasjonsinnstillinger og en strømkildeutgave for 99 som vil gi deg tilgang til en del av kildekode Endelig er det et månedlig abonnement på 49 med tittelen Avansert supportoptimalisering som gir deg tilgang til støtte via Skype fjernhjelp, muligheten til å be om addi og når tiden går, vil den åpne tilgang til flere par. Forfatteren sier at den grunnleggende versjonen er bygget for å vare og alle andre ekstra kjøp ikke er obligatorisk for roboten til å fungere riktig, noe som jeg dømmer for å være sant gitt min backtests , live forward test og meninger fra de andre kjøpere som jeg har kunnet finne. Forward test. Jeg startet denne live test-kontoen for en uke siden, den 12 01 2010 ved hjelp av en konto åpnet hos LiteForex. Det hadde noen små tap, men til min overraskelse fanget det nesten umiddelbart en stor hausseisk bevegelse, og jeg har sett flytende fortjeneste på så mye som 1 6k som er stort gitt 5k startbalansen. Jeg ville har sannsynligvis lukket handler manuelt hvis det var en live test-konto. Årsaken til det har så stor flytende fortjeneste at jeg startet testen med en stor størrelse på 0 1 fordi jeg gjorde det før jeg grundig analyserte backtesten. Jeg vil holde live testen med denne størrelsen for konsistens skyld, men hvis jeg måtte starte det igjen, jeg ville gjøre det med 0 05 mange for å starte 5k balanse Alle parametrene ble satt til standard selv størrelsen faktisk. Edit rett etter å legge forfatteren informerer meg om at hvis EA er startet, mister den kontrollen over sin virksomhet Siden det var tilfelle med de handler som jeg nevnte over 1 6k flytende på grunn av krasjproblemer jeg har nylig hatt, og som jeg nevnte på forsiden for et par dager siden, lukker jeg dem nå manuelt. Hvis du kjøper det, bør du sørge for at du kjører det ikke i slike problemer ved å bruke det på en VPS fra starten Personlig bruker jeg SWVPS, men jeg kan også anbefale Forex VPS hvis du leter etter en leverandør. Eid 26 01 2011 Jeg har blitt informert av forfatteren om at En signaltjeneste basert på EA er i utvikling og vil snart bli tilgjengelig som et alternativ. Den nye versjonen av EA har ikke lenger det problemet jeg beskrev ovenfor. Edi 04 03 2011 I løpet av en uke nå er min live forward test-konto holdt handel motsatt alle andre kontoer jeg endte med deg p emailing forfatteren i går og etter hans svar besluttet å starte terminalen manuelt, noe som resulterte i at de korte handler ble stengt med en ganske stor drawdown på kontoen. Loggene er blitt sendt til forfatteren for videre etterforskning, og jeg vil legge ut en oppdatering hvis Jeg har noen nyheter om hva som kan ha gått galt. Detaljer og lenker. Versjon som brukes til backtesting av den vanlige utgaven det er ingen versjonskode på ex4, men DLL har sin filversjon satt til 2 0 2 15 og produktversjonssettet til 2 0, mens installatøren er datert 17 12 2010 Versjon brukt på fremover testen reell konto på tidspunktet for dette skriver samme som ovenfor Valuta par tidsrammer EURUSD M15 Kjøp Forex Growth Bot. Du finner apk for android Du kan finne nye gratis Android spill og apps.

No comments:

Post a Comment