Friday 10 November 2017

No Brainer Forex Trading System


Ingen Brainer Trades System. Reglene er ikke klart. Apparently bruker systemet et nivå eller et område hvor prisen vil sprette Dette nivået bestemmes av støtte og motstand på H4.Problemet er at støtte og motstand, som trendlinje er subjektiv, alle kan tegne det annerledes Også det ville være vanskelig å kode dette Kanskje vi kan finne en indikator som allerede er i stand til å lage et slikt nivåområde Eller vi kan erstatte det automatiske nivået med en verdi som handelsmannen må legge inn manuelt. Da når prisen vil berøre denne verdien, vil EA sende en ordre i retning av den antatte bounce. Ever følte valuta markeder er en rigget spill. Rigged mot deg. Vel du har rett, de er. Forget om den ulige brast av lykke til , eller sporadisk No-Brainer-handel, og tenk på markedene som helhet. Alt om vår moderne Forex er utformet for å forhindre deg i å vite hva som skjer, til MISLEAD YOU, for å andre gjette deg, og til og med tredoble gjette deg. Du blir SUPPOSED til lo se dine penger som er deres plan. Veldig mye alle involverte. Presitere og med god grunn. Selv din egen megler er ganske sannsynlig å gjøre handler mot deg, så tenk på dette for et øyeblikk. Politikere vil si alle slags søppel for å forklare Faktisk at de skriver ut penger for å kjøpe stemmer Da de hevder at inflasjonen er noen Guds lov eller noe. Banksters går sammen med de forskjellige charades som de beskytter sin egen makt og til og med rar ut sine bankekammerater og hele tiden pressen gjør pustfrie kommentarer på faux nyheter som også er designet for å villede og misdire deg. Og det er bare US dollar Andre nasjoner gjør det samme også, så hva betyr alt dette betyr det i den utrolig komplekse verden av valutamarkeder. Watching nyhetene, økonomiske nyhetsbrev eller bruk av logikk vil IKKE hjelpe deg. Det er som å prøve å bruke kikkert for å se bedre mens de slår på deg i ansiktet med en gjørmete spade. Du trenger en mye tryggere og smartere måte å gjøre jevn penger, noe som er immun mot deres spill og bedrag, noe som betyr at du kan begynne å utnytte med tillit. Hva du trenger er en plan, en PROVEN-plan som fungerer, så hvis du er en frustrert handelsmann som jeg var, les dette. Jeg skal avslør mitt enkle system som har tatt meg og dusinvis av kundene mine fra en nysgjerrig gambler til en profesjonell handelsmann, og du kan også være dette. Du vil også se et klassisk eksempel på hva som skjer hvis du blir for grådig. Gi meg en sjanse til å fortelle du om det Hvis jeg kan vise deg at systemet mitt er så godt som jeg sier, og så trygt som jeg sier, så bare gi det en gå, OK. Det er bare rettferdig, så. Hvorfor er det fordi jeg ikke vil at du skal Gjør en Brody noensinne. Så hva, eller hvem er Brody. Han er fyren som viste seg for meg at du virkelig kan gjøre en vanlig inntekt fra Forex, samtidig som du gjør din inntekt større og større. De enkle leksjonene Brody lærte meg, har forandret livet mitt. Jeg vil endre ditt liv til det bedre også, så før du tilbyr dette til deg her på nettstedet mitt, trengte jeg å bevise det. Jeg fortalte deg tidligere at jeg solgte 400 eksemplarer av dette systemet på eBay, rett. Her er tingen, tusenvis kan prøve hver dag, men du kan ganske enkelt ikke gi deg selv en god vurdering på. Andre folk må gjøre det. Etter alt eier Ebay Paypal de vet om Sikkerhet. Bare eksisterende ekte eBay-medlemmer som kjøpte produktet med ekte penger, kan legge igjen en anmeldelse eller vurdering. Så solgte jeg de første 400 eksemplarene av systemet mitt på. Positive tilbakemeldinger 100. Det er nesten uhøyd for mer enn en håndfull salg. Nå ser du stjerneklassifiseringen 5 stjerner hele veien baby. Du kan også se at jeg ble et eBay-medlem for ganske mange år siden, tilbake i 2007 og har alltid hatt en god status og omdømme. Jeg er den virkelige avtalen, jeg har hjalp mange andre mennesker, og jeg går ikke hvor som helst, OK. Jeg er her for deg, og nå, vær så snill, sett på noe annet. Dette er ikke et fysisk produkt som en 500-klokke eller en 2000-fiolin. Dette er nedlastbar programvare for MT4 og min Ebook. What betyr det. Det betyr at det er et digitalt produkt. Det betyr at det ville være det enkleste ting i verden for enhver ulykkelig kunde å gi meg en dårlig vurdering, og de ville ikke engang komme tilbake til systemet mitt. I stedet for mange mennesker som deg, lei deg av all sprøytenarkoman, dumme roboter og mastermindguruer, kjøpte systemet mitt, prøvde det , elsket det og la meg blåse den trompeten igjen 100 Positiv tilbakemelding. Her er bare ett dusin av mottatte utsagn. Du kan se at jeg er rett med deg her, jeg m ikke hevder å være en multi-millionær eller en slags mega - tycoon, OK. Tenk det kan hjelpe litt. Selvfølgelig er systemet mitt verdifullt for deg, og det har gjort meg veldig behagelig, men jeg vil ikke skryte og stryke rundt som en Rockefeller. Hvorfor ikke, du kan spørre. Kan du forestille deg å ha en gym kompis. Som noen å se opp og få deg motiverte. Hvordan om en Forex mentor, noen allerede vellykket og lærer deg tauene. For meg Brody var begge til han blåste pengene sine, ødela hans ekteskap og aldri viste ansiktet hans på gym igjen. Den aller første gangen jeg møtte ham var han bragging om hans nye bil, en stor hvit Lexus SUV, hans vakre kone og datter peering ut av det som han fortalte vår treningsleder om sin 5 7 liter V8.Paid penger han fortalte meg, med en smirk. Som hans bil var han stor og Jeg fant snart ut at Brody bare hadde virkelig 2 fag han likte å snakke om, musklene og pengene hans. Sikkert, han var imponerende, men på en irriterende måte, vet du. Du kan ikke slutte å gni ansiktet ditt i det. Det er ikke hvorfor Jeg kaller ham en loser skjønt. La meg forklare det Han sa loser fordi. Han ga meg nok ledetråder om Forex og gjorde det høres enkelt nok at jeg kjøpte en bok på Forex for å lære om det selv. Fordi han sa det var lett, rett . Forexen er en tiger som vil rive deg opp hvis du ikke er forsiktig. Hemmeligheten er tjene penger, ikke risikere det. Så bare 4 måneder senere skjedde to svært viktige ting. Etter å ha ødelagt noen prøveversjoner, handlet jeg meg for ekte You vet allerede hva som skjedde der, jeg mistet snart mer enn jeg tjente ja, tiger. Men det gjorde Brody. En torsdag var han bare ikke der, lat er han avbrutt sitt medlemskap. Så gymnastikken var summende med sladder. Først hørte vi at han mistet, BIG TIME, mens han handlet. Den første tingen å gå, var den nydelige Lexus, tilbake til forhandlerne. I løpet av ukene sa ryktene at ekteskapet hans eksploderte hans kone endte opp med å flytte tilbake til moren sin med datteren, huset var utelukket, det var over for ham. Det var noe annet sladder, men jeg ville ikke høre det. Jeg vil si dette skjønt. Hvis noen støtter en familie ved å kjenne hemmeligheten til å lage en trygg vekst inntekt fra forex, da de overbelaste og tørke seg selv og deres familie ut da ja det er en loser i min bok. Så akkurat hva var hans hemmelighet, da han gjorde banken regelmessig. Hva var reglene han fulgte. Før han prøvde å bli for komplisert og for smart til sin egen godhet. Jeg kunne ikke og ville ikke spørre Brody selv. Så jeg fortsatte å lete etter Brody s hemmelighet til pålitelig rikdom fra Forex, og. Hvordan jeg lærte de mer kompliserte verktøyene mine, fikk jeg glede meg med robo ts og formler fant jeg at jeg nå og da kunne skaffe ekte penger, gode penger, fantastiske penger. Og jeg mistet det, eller SPENT det enda raskere. Jeg skjønte ikke på det tidspunktet - jeg begynte allerede å gjøre Brody feil. Så jeg kjøpte flere verktøy, en annen paperback og en annen robot. Til mange ser på Forex i dag som en høyrisiko-hevnspillingsgambling, i utgangspunktet. Du kan være smartere enn det. Med andre ord kan du se hvordan dette systemet kan sette deg på en mye sikrere fot, økonomisk. Og hva det betyr for livet ditt, nå og i fremtiden. Hva jeg gir deg, er ikke komplisert, det involverer ikke magi, det krever ikke noe flaky som positivt energi, og du kan gjøre dette. Det bryr seg ikke om vi er i et bjørnmarked, oksemarked eller loppemarked. Det virker bare. Alt du må gjøre er at du ikke er Brody. Hva du får i dag er en enkel, enkel system jeg og andre mennesker har allerede bevist gjør pips. And gjør flere pips. tt bare holder på å holde på, og gjør sterke handler. Så hvis dette wa sa magisk messinglampe du bare kunne sette deg ned og gni i mindre enn en time om dagen, hvor mye ville du betale for det. Hvor mye kunne du være overbevist om å selge den for. Vel, de store nyhetene for deg er at jeg egentlig ikke mister mye ved å selge det til deg, og nå er det tilgjengelig igjen. Ikke for alltid forstår du, men ikke for en Rockefeller-avgift heller. Og ikke jage etter noen skinnende roboter. OK. Gjør det jeg allerede har gjort, legg din familie først, tjene penger trygt og ikke skryt av det. Du vil være glad for å se at Andrew s Forex System er fornuftig priset også på bare 97 00. Du kan kanskje gjøre en dobbeltak fordi du trodde det var 247 I faktisk er det egentlig bare en token betaling for å sørge for at du bruker dette systemet. Husk jeg sa at jeg skulle bevise at dette var en ekte, sikrere og mer fornuftig måte å handle valutaer. Jeg tror vi har gjort det nå, rett. Ja, jeg sa fornuftig fordi i Forex fornuftig betyr suksess og suksess sexy. Og husk, dette er den siste versjonen med pengehåndteringsseksjonen t o sikre at du vokser din stash, større og større. System No Brainer Forex Trading Template. No Brainer Forex Trading Template. Template med 5 egendefinerte indikatorer. Denne malen er ideell for de som ikke vil falle i analyseforlamning og ideell for begge nybegynnere og erfarne forhandlere Det kan brukes sammen med alle store par og alle tidsrammer. Alt du trenger å gjøre, er å følge pilene og andre indikatorer som forklart nedenfor. Først legg merke til indikatoren på øverste venstre hjørne. Dette forteller deg hvilken retning markedet er på vei Er det opp eller ned og hvor sterk det er Hvis det er en veldig sterk opp trend så tar vi kun lange handler, og hvis det har en sterk nedgang, så tar vi bare de korte handler. De andre indikatorene vi har her er Den Parabolske Sar-indikatoren med prikker, Z-WinnerAlert som gir deg Kjøp og selgerpiler. Vi har også Z-WINNER-pilene, den visuelle trendindikatoren og TraderAssistant Indicator. TraderAssistant er en kombinasjon av Stochastic s CCI og RSI Det har avlesninger for alle tidsrammer mellom 5 minutter til 1 dag Hvis du handler 5 Min diagrammer, se nedenfor hvis du har alle 5 min ned signaler eller opp signaler, og handler i den retningen. Du kan bruke hvilken som helst tidsramme Først vent til pilen og den parabolske sar prikken vises hvis en vises, vent til den andre vises. Gjør det ikke gjenta IKKE ta vare hvis begge ikke har dukket opp. Vent til den andre også vises. Når begge er der se nedenfor under Visual Trend, er dette også i samme retning. Hvis det bare er så ta handelen i den retningen. STOPPFØRT Hvis du er kort, legg så stoppfallet over den parabolske sar prikken, og hvis du er lang og plasser stoppet under den parabolske Sar Dot. TRAILING STOP Når et nytt stearinlys er åpnet, vil en ny PSAR punkt også vises, ta stoppet ditt til dette nivået og fortsett til du er stoppet eller målet ditt er oppnådd. EXIT Avslutt eller omvendt når du ser en pil i motsatt retning Rever se bare når alle innskrivningskravene er oppfylt. Min diagram for EUR USD 23. april Denne handelen ville ha gitt deg 95 pips profit. Her har vi 30 Min Diagram for USD CAD-paret den 23. april som viser deg 4 handler totalt 95 pips profit. Here har vi 30 Min Chart for EUR JPY paret igjen den 23. april viser deg 3 handler på totalt 294 pips profitt. Din personlige lisens vil dekke en demo konto og en live konto. Det vil aldri utløpe og der er ingen månedlige avgifter eller andre gjentatte kostnader for bruk. Filtype og krav. - Dette er et digitalt element - Du trenger MetaTrader 4 0-plattformen. Filene du får, er ZIP-arkiv. Hvis du trenger et mye sterkere system, så ville det Vær klok å kjøpe Z-WINNER-systemet.

No comments:

Post a Comment